Személyi edzés

' Személyre szabott, egyéni, a te egészségi állapotod, edzettségi szinted és céljaid alapján megtervezett edzés, életmódváltó program...

 

 

 

 

 


Személyi edzés menete:

1. lépés

Személyes találkozó, bemutatkozás és beszélgetés rólad, a céljaidról, az életviteledről, a korábbi és jelenlegi egészségi állapotodról. Majd röviden beszélek az edzői munkámról és arról, hogy milyen a személyi edzés velem.

2. lépés

Állapotfelmérés során rögzítem az általános adataidat pl. név, életkor, születési dátum stb. Nyugalmi méréseket végzünk. Testsúly és testzsírszázalék, valamint vérnyomás mérés. Egy szabócentivel megmérjük és feljegyezzük a testkörméreteket. (csípő, derék, comb, váll, bicepsz, vádli)

3. lépés

Megfigyelem a testtartásod és a mozgásod. Normál testtartásbeli eltéréseket, izom egyensúlytalanságokat keresek, próbálom kiszűrni a hibás mozgásmintákat. Feljegyzem a te esetedben alul- és túlműködő izmokat, így felmérem, hol lehet szükség korrekcióra.

4. lépés

Következhetnek az állóképességi, erő-állóképességi, hajlékonysági és egyensúlyi tesztek. Valamennyi kondícionális képességedet feltérképezem, hogy lássam, milyen edzettségi szinttel rendelkezel. Mi a kiindulási pont.

Ideális esetben nincs semmi olyan egészségügyi probléma, mely meggátolná a személyi edzés megkezdését, így a tesztek eredményeinek kiértékelése után összeállítom a számodra leghatékonyabb edzéstervet.

5. lépés

Polár pulzusmérő rendszerrel saját zónádnak megfelelő edzést vezetek neked. Táplálkozási tanácsokkal is segíthetlek.

6-8. héttől, tested egy új szintre lép. Mind erőben, mind állóképességben, valamint tápanyag felhasználásban. Testösszetételben is pozitív változásra számíthatsz, ekkor megismételjük az állapotfelméréseket és a teszteket, majd az új adatok tudatában alakítjuk ki a következő célokat, edzésciklusokat és az életmódtervet.

 

Miért fontos?

A személyi edző megtanít a gyakorlatsorok helyes és biztonságos elvégzésére, valamint összeállítja és levezényli a számodra leghatékonyabb edzésprogramot.  

Bíztat, motivál, érted van.

Kinek ajánlott?

Mindenkinek, akinek segítségre van szüksége, legyen szó

  • kezdőről/újrakezdőről
  • fogyni és izmosodni vágyó vendégekről
  • munkájuk miatt ülő életmódot folytatókról
  • egészségügyi problémával rendelkező kliensekről (orvosi konzultáció szükséges)
  • valamilyen képesség fejlesztését tűzték ki célul (erő, állóképesség, koordináció, hajlékonyság)

Mindazoknak, akik egy barátságos, higiénikus környezetben, dokumentált kontroll alatt speciális edzéseszközök segítségével szeretnék elérni céljaikat.